Hem > Livets stora frågor, Vardagen > Testad av vem…

Testad av vem…

När jag köpte min nya rakapparat härom dagen så följde det med en massa små tuber med olika krämer som man ska prova. En festlig sak som jag är ganska säker på att jag aldrig hade köpt själv var ”Hugo Boss SKIN Reviving Eye Gel” (se bilden). Den är faktiskt ganska trevlig att använda och trots sin ringa storlek kommer den att räcka väldigt länge.

Men det som är lite kul är det som står på baksidan. Ni vet ofta står det något i stil med ”Ej testad på djur”, ”Använd morgon och kväll” och sådant.

På den här står det mycket riktigt ”Lightly apply this gel…” osv. Men det sista som står är vilka som testat just denna kräm och det är det som är grejen. Den är nämligen ”Tested by men”. Wow, krämen är alltså testad av riktiga män. Inga ordinära töntar, utan riktiga karlar. Förmodar jag i alla fall. De kan väl inte låta vem som helst testa krämerna. Hur blir jag rekryterad som krämtestare?

Testad och klar

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

