Hem > Livets stora frågor, Uncategorized, Vardagen > Tyd den här drömmen om ni kan…

Tyd den här drömmen om ni kan…

Det här med drömmar är kul. Ibland. Härom dagen hörde jag talas om att en vän till mig hade haft en dröm som handlade om att han hade en intim samvaro med en, tydligen okänd, dam. Och genom olika förvecklingar så råkade en av hans tänder spricka.

Aj!

Att tänderna spricker är ju i topp tillsammans med att knäna går sönder som något av det absolut obehagligaste som kan hända.

Usch! Men jag ska berätta om en helt fantastisk dröm. Den är så fantastisk att den har blivit publicerad på en blogg en gång förut. Men det var min dröm och det är min blogg så här kommer den igen.

Det var så att jag upptäckte att man kunde utvinna kokain genom att ta vara på svett från en människa som hade tagit just kokain. Man kan även kalla det återvinning. Det gick till på samma sätt som när man får fram salt ur havsvatten. Det riktigt fina med detta var att det genom någon juridisk brovinkel inte var olagligt med kokain som utvunnits på det här sättet. Det var ju liksom den andra människan, den som svettades ut kokainet, som var ansvarig. Det var ungefär som att tvätta pengar kan man säga.

Jag förfinade tekniken. Det visade sig att ifall personen som man utvann kokain ur skrattade, alltså om den gapskrattade för fullt medan den svettades ut kokainet så blev det mycket mer som utvanns och det blev också bättre kvalitet på slutprodukten.

Så till sist hade jag ett gäng välbyggda bestämda killar som åkte runt i en stor skåpbil och spanade rätt på folk som hade tagit kokain. När de hittade en så körde de fram och nappade personen i fråga och körde iväg med honom bak i bilen. Sedan samlade vi ihop folket i en stor lada där de spändes fast i stolar under värmelampor så att de svettades ut kokainet medan en person stod bredvid och berättade roliga historier för dem så att de skrattade hela tiden.

Bisarrt…

Sedan var det bara att dra ut och sälja det nu helt lagliga kokainet.

Vad kan det betyda när man drömmer en sådan sak? Anlag för att bli entreprenör kanske?

  1. C
    januari 18, 2010 kl. 15:16

    Jag har fått en del märkliga drömmar återberättade för mig, men denna tar nog priset! Kan det vara big business på G? 😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

