Hem > Uncategorized > Fragmenterade möbler/tillvaro…

Fragmenterade möbler/tillvaro…

8000 kronor IKEA-hyllor. Och jag menar inte lätta lilla Billy utan den tyngre jobbigare varianten, puh.

De har tagit en vecka att montera ihop och jag har gjort det (nästan) alldeles själv. På det kommer att bära iväg massvis med kartonger och skit. Och på det kommer glädjen att bära iväg möblerna jag brukade ha. Och en av de bokhyllorna var en riktig… Av trä… Tung… Usch…

Kvinnan har varit bortrest och jag blir då helt fragmenterad och kan inte syssla med något i mer än 20 minuter innan jag råkar börja syssla med något annat och sedan ytterligare något och sedan sitter och glor i 20 minuter, osv. tills allt jag sysslade med är en enda halvfärdig röra.

Kort och gott, det är konstigt att jag fått ihop detta överhuvudtaget…

Det är tur att jag kommit ihåg att äta…

Kvinnan kommer hem snart och då kan allt fortsätta som vanligt igen…

DET är tur det…

Kategorier:Uncategorized
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

